Livet…


Alltså… På många sätt är jag så lyckligt lottad. Men detta med hälsan alltså… Är det inte det ena så är det det andra. Nu är bihålorna lite bättre, men vips får jag istället känningar av njurarna. Det molar, värker och hugger ibland. Och jag mår så illa! Njursten/njurgrus har den effekten – på mig i alla fall. Sjukt jobbigt. Kanske allra mest mentalt då man hela tiden går och bävar för ett njurstensanfall. Vidrigaste smärtan jag varit med om. 😦

Precis vad man drömmer om 1½ vecka före jul när man är stressad så det räcker. Suck!

Och Alex verkar ha skickat sin förkylning vidare till mina luftrör också. Det retar och kittlar och känns ”tätt” i luftrören idag.

Nåja. Ingen är vinterkräksjuk och inlagd på sjukhus i alla fall, vilket är bättre än förra året då vi låg på barnkliniken den här dagen.

Måste försöka ta mig in till stan i morgon (om jag jobbar hemifrån, vilket bara lär ske om Alex kan gå till skolan). Måste försöka fixa några fler julklappar. Stressen! Flämt! Andas!

Och så slå in paket, rimma, skriva och posta julkort. Vore så skönt att inte stressa ihjäl sig sista dagarna före julafton detta år!

Etiketter: ,

Ett svar to “Livet…”

  1. Annika K Says:

    Så drygt att må så :/

Kommentera

