Julklappar


Ända sedan 2002 har jag nästan varje år samlat ihop våra julklappar på juldagen och fotat dem. Det är rätt kul att kunna titta tillbaka och se vad man fick genom åren. 🙂

I år var inget undantag.


Här är Alex’s julklappar. Mer lär komma från mormor och morfar.


Och här är mina och Riddarens. Många skruvmejslar blev det till Riddaren, men han hävdar att han behöver dem. Kanske blir så om man har en fru som har en skruv lös? 😉 Av mig fick han mest Vita Hästen-grejer. Men är man gift med en Vita Hästen-tok så…


Av Alex och Riddaren fick jag en urtjusig box (men magnetlås!) från Voluspa. ”The Japonica Archive gift set”. Alltså, de är ju så fina i sin ask att jag inte vet om jag nänns börja bränna dem?! Varje glasbehållare är så himla fin! Man vill helst bara ha dem som prydnad ju! 🙂 


Doftar ljuvligt gör de också!


Men allra gladast blev jag över dessa ljuvliga prints från Alexander Jansson! De är 30×30 cm stora och ska få hänga över dokumentskåpen här uppe vid datorerna så jag kan se dem ofta.

Alex fick också en (ett?) print, för även han föll handlöst för dessa vackra sagobilder. Så tre ramar måste nu införskaffas snarast! 🙂

 

Etiketter:

Ett svar to “Julklappar”

  1. kattalena Says:

    Så många fina julklappar! Kul att spara bilder på dem!

Kommentera

