Evighetshosta


Jag tänkte ju att 2017 skulle bli ett bättre år, rent hälsomässigt. Men det börjar verkligen inte lysande. Nu har jag hostat slem sen 15 december och varit förkyld lika länge. Och det verkar inte vilja gå över på länge än. Jag var lite bättre ett par dagar, men nu värker det i lungorna och jag hostar hela dagarna igen. Tröstlöst! Känns inte som jag får luft ordentligt.

Och jag är så trött! Inget är roligt. Jag orkar inget och om inte Alex fanns skulle jag väl legat i sängen hela dagarna. Nu släpar jag mig upp och går på reservkraft om dagarna.

Man borde väl gå till vårdcentralen för att låta dem lyssna på lungorna antar jag. Men min erfarenhet av vårdcentraler är ju inte så god, så jag drar mig verkligen för det. Är det inget bakteriellt kan de ju ändå inte göra något åt det…

Jaja…får se om jag släpar mig dit på torsdag ändå. Man borde väl…

Etiketter: ,

Kommentera

