Så otroligt nöjd


Men alltså, detta objektiv jag fick i julklapp! Jag är såååå nöjd!

Igår, när Alex låg och sov, tassade jag in med kameran för att ta ett kort, bara för att han var så himla söt. Rummet var helt mörkt och enda belysningen kom från taklampan i rummet utanför. Jag hade inget stativ utan höll kameran i händerna och ändå, ÄNDÅ, lyckades kameran få till ett hyfsat skarpt kort. Visst ser man viss rörelseoskärpa, men jag kan direkt säga att inget av mina andra objektiv hade fixat att leverera ett så pass skarpt kort!

alex-170110

Där ligger han och har gosat in sig i sin flanellpyjamas som han snott från mig och har som ”snuttefilt” när han ska sova. Sen har han visst snott min pyjamasöverdel också för säkerhets skull. 😉 Såååååå söt! ❤

Etiketter: , ,

Ett svar to “Så otroligt nöjd”

  1. Annika K Says:

    Kanonfin bild 🙂

Kommentera

