Ordlös


Jag känner mig rätt ordlös, för att inte tala om energilös, vilket helt säkert hänger ihop. Det är svårt att inte lite bittert tänka att räcker det inte med att jag fick en bihåleinflammation i slutet av november 2015, som aldrig vill ge med sig utan utvecklats till någon slags kronisk åkomma som ingen orkar bry sig om? Måste jag nu även få kronisk luftvägsinfektion? Nu har det nästan gått 1½ månad och jag är nästan lite tät i luftrören som då. Jag hostar och rösten är ansträngd. Det börjar verkligen bli såååå drygt att hela tiden känna att jag inte kan andas ordentligt och inte orka promenera!

Och jag drar mig så fruktansvärt för att ringa vårdcentralen igen. Men jag måste väl. Om inte annat för att jag nu gjort slut på en flaska Mollipect och inte längre har något som ens kan lindra lite…

Blääää!

Har nu jobbar tre dagar och är såååååå slut som artist. Är det detta som är livet liksom? Släpa sig runt och inte orka känna livsglädje. Så jävla muntert… 😦

Etiketter: ,

Ett svar to “Ordlös”

  1. kattalena Says:

    Fy så jobbigt det måste vara. Tycker verkligen inte att det ska vara på det viset. Usch. Håller tummar och tår för att våren kommer med bättre hälsa och att bihåleinflammationer och luftrörskatarrer drar åt skogen. Kram till dig!

Kommentera

