Värsta klippet


En sak är säker. Om man är en sucker för doftljus och doftpinnar av god kvalité ska man definitivt vänta tills efter jul med att handla. Nu har jag i flera år fyndat på superrea efter nyår. I år blev det en ny flaska Maison Belle Christmas Clean (bästa städsprayen, som dessutom är miljövänlig). Luktar underbart gott av apelsin och kanel och sprider julkänsla när man städar! Sen chansade jag på doftpinnar från Durance med grandoft. Jag har använt Voluspas ”Spruce Cuttings” i två år, och de doftpinnarna luktar verkligen preciiiis som nyhuggen gran (jättegott!), men de fanns inte att få tag på på rean i år. Hoppas dessa är lika bra. Till sist klickade jag hem ett doftljus från Durance med doften ”Hot Chocolate”, för det lät så himla gott. Det luktar himla gott så förhoppningsvis blir det ett julmysigt inslag i december. 🙂

test01.jpg

Så nu känns det som jag ”sparat pengar”. 🙂 Näää, men skämt å sido, nu blev det faktiskt inte alls speciellt dyrt. Men det krävs verkligen att det är halva priset för att jag ska stå ut med att betala för Duranceprodukter. 😉

Etiketter: , ,

Kommentera

