Färgglatt


I dessa vintergråa dagar är det inte helt lätt att hitta något färgglatt att fota. Det kräver lite kreativt tänkande för att hitta något fotograferbart (finns ens det ordet?) motiv. Idag fick mina miniflaskor med parfym agera ”modeller”.

test01.jpg

Och ja, jag har en himla massa Marc Jacobs-parfymer. 🙂 Men det är egentligen bara Honey jag använder. jag är så himla kräsen när det gäller damdofter. Tycker det mesta luktar jolmigt, kvalmigt, fränt eller pudrigt efter ett tag. Herrdofter däremot luktar för det mesta gott tycker jag.

Etiketter: , ,

Kommentera

