Alla Hjärtans Dag


Det är inte den roligaste Alla Hjärtans Dag vi firar i år. Jättetråkigt när en familjemedlem har öroninflammation och feber ju!

Men vi startade i alla fall dagen med ett kort fullt av kärleksord och ett stort vitt paket!

_dsc5815
Vad kan det vara?!?

_dsc5818
Är det en MATTA??? (Observera den besvikna minen…haha!) 😀

_dsc5820
Nej, det är ju en igge!!! (Som vi tittat på tidigare så jag visste att den skulle gå hem hos gosedjursälskande sonen.) 🙂 Säg hej till iggen Pigge!

Maken och jag har kommit överens om att inte köpa presenter till varandra i år. Vi ska köpa bil och då är det bättre att alla pengar går till den. Men jag kunde inte låta bli att köpa en liiiiten present även till min Riddare. Både Alex och jag har varsin liten söt godisskål. Klart Riddaren skulle ha en också! ❤

test01

Etiketter:

Kommentera

