Voluspa Macaron


Jo, vi ska ju spara och så där. Till den däringa bilen vi ska få köpa superbilligt av min pappa i augusti. Och sparat har vi gjort. Känns som vi bara handlar mat och möjligen lite reakläder till Alex.

Men när det är 30% rabatt på Voluspas doftpinnar, då är det svårt! Jag var så sjukt sugen på att testa en ny doft!


Så kanske, eventuellt, råkade det hamna några Voluspa Macaron-doftpinnar hemma hos mig idag. 😉

Hoppsan! Så det kan bli! 😀

De klår inte Crisp Champagne, det gör de inte (men vem kan det liksom, godare doft finns ju inte). Och jag gillar nog Spruce Cuttings mer (luktar exakt som nyhuggen gran och passar perfekt i samma rum som julgranen i december). Men de luktar söt vanilj och lite bakverk. Ganska hemtrevligt. Perfekt husvisningsdoft skulle jag säga! 🙂

Etiketter:

Kommentera

