My precious


Jag beställde en ny telefon igår. En Samsung Galaxy S7 i färgen ”platinum gold”. Idag skulle jag hämta ut den på Elgiganten Phone House i Mirumgallerian. Den typen av små affärer har verkligen fantastisk service! Det tog ”bara” 40 minuter innan det blev min tur. En försäljare, tre kunder före. 40 minuter av tröstlöst stående. Det fanns inte kölappar och inte nån sittplats, så det var bara att stå där som ett fån och dumglo. Det enda som fick mig att dra lite på smilbanden var att jag tänkte på min kära moder och hur vansinnig hon blivit om hon stått där i mitt ställe. Är det något hon inte fixar så är det köer. 😀 Älskar dig mamma! 😉

Men till slut blev det min tur och då fick jag hålla på och värja mig mot en massa säljsnack om försäkringar, abonnemangsbyten och yada yada… Trött man blir. Jag ville bara ha min telefoooooon ju!

Nåja. Till slut kunde jag gå därifrån med min gyllene precious!

PicMonkey Collage.jpg

Kommentera

